På lånecyklar!

Idag lånade vi Hanna & Daniels cyklar och cyklade ut på laaandet. Först cyklade vi ut till djurkyrkogården
i Tillinge, där Bella ligger numera. Åh vad jag grät. Jag grät redan på vägen när vi stannade och plockade 
blommor till henne. Jag grät och grät och grät och Niklas satt med mig i knät i gräset när vi var i minneslunden.
Tände ett ljus. Det var ändå ganska fint. Vädret var perfekt och cykelturen också. 


Efter det cyklade vi vidare en bit, till nästa minneslund i Tillinge, där mamma ligger. Tände ljus där också.
Det är inte lika stämningsfullt med ljus en sånhär dag, men ändå. Så stod vi där och kramades lite i solen.

Sen cyklade vi hemåt igen men tog E18 på tillbakavägen. Gick både fortare och lättare men småvägarna ut
var ändå ganska roliga. Fina. Lite väl skumpiga ibland kanske.. ^^ Vi cyklade mot torget och stannade och 
köpte varsin glass. Sjuuukt varm ute! Och vi hade jeans, okej...? Hihi. Det var inte lika varmt när vi stack!

Jag räknade ut via Hitta.se att vi cyklat ungefär 1.7 mil sammanlagt så det kändes ju helt okej!  : ) 
Vilken rolig dag. Även fast den var ganska sorglig också. Middagen blev o-pretto på Max och sen åkte min
älskling hem. Det blev genast tomt. Imorgon ska jag jobba. Sex arbetsdagar kvar, sen är det semester.
LOVELY.
 
 
 
                       

För tio dagar sedan togs den här bilden, och nu finns du inte längre. Det är så svårt att förstå. Älskade Bella. 
  
 
 

Postat av: Eve

<3

Svar: <3
Ida

2013-07-09 @ 07:54:59
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0