Update.

Bilder som varit fast i mobilen, som tömmes här och nu;

Först ut har vi vin och godis och trevligt sällskap hos Lina & Victoria i onsdags!
Jag drog dit direkt efter jobbet och helt plötsligt var man på krogen och dansade och var saligt onykter.
Tänk så det kan bli! Det var en lång dag men en jävligt nice kväll... : )  (Jack-kallt var det också stundom!!)
 
 
                             


Såhär ser jag ut när jag ligger hemma i sängen igen och är full & glad:

 
Japp, och så raskt på resten, här ser vi lite balkongfrukost från torsdag & fredag. 


Sunny sunny, hot hot. Här kommer lite torsdagsbilder, including både utomhus och balkongmiddag.
Invigde min nya fina klänning från H&M, spets i midjan & hela ryggen! Fick ingen bra bidl på det... I tried... 


                                                                                      (Jag har glittriga bröst! = paljettbikini!) 



Fick en liten present av Elin & familjen som tittade förbi efter ett Ikeabesök, fiiina glasen! : ) 

Sen blev det fredag och då hängde jag med ovan nämnda familj, det blev fika på syrrans gårdsfik, och sen
stannade jag på middag när Hermans bror Martin + familj kom förbi. Mycket trevligt! Och fiiint väder!

 
Från kvällen har jag inga bilder. Och nu ska jag fixa middag!! Såreså.
 

Postat av: Åsa

Vilka fina kläder ni gjorde åt Betty !! :-) :-)

Svar: Javisst! Med babywipes och servetter.,.,, ^^
Ida

2013-07-14 @ 22:43:25
Postat av: Anonym

Åh va fina bilder:)

Du dricker en del alkohol alltså, trots medicingering, gör inte de nått?

Kram Ida!...

Svar: Jag dricker ett par gånger om ÅRET, typ... fast jo, jag var ute i fredags och i onsdags. ^^ Men det händer SÅ SÄLLAN att jag dricker alkohol! Är sjukt lättpåverkad så det krävs inte mycket för mig när jag väl gör det så det blir aldrig stora mängder. Vilken medicin menar du? Blodtrycksmedicinen? Inga speciella alkoholregler med den.... : )
Varför är du anonym? : )
Ida

2013-07-15 @ 01:20:37
Postat av: Angelique

Åh den klänningen är så fin (och speciellt på dig!), klickade hem den precis när den kom och glad är jag för det för den finns inte kvar på sidan vad jag kunde se :)

Svar: Tack! :) Ja den är superfin... i love it! Den är lite lite längre bak vilket jag tycker är toppen!
Ida

2013-07-15 @ 23:24:34
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0