8:e juni.

Dagen som inte blev vad den skulle, blev ganska bra ändå. Nej, jag orkade inte ta mig så långt som ner
till Eve på stan, så jag gick istället den fyra minuter långa (korta) promenaden hem till lillasyster. Hon bjöd på
jordgubbstårta - lite nationaldagsfika fast ett par dagar för sent - och sen blev jag kvar och ritade, och pysslade
loppor med kidsen (vika, klippa, vika, vika, vika, rita, skriva, fippla) och sen blev det middag också. Och muffins.
Och film. Inget synd om mig ALLS med andra ord! 


Med lite inspiration från Battleblock theater-trailern som Niklas visat... ^^ (TV-spel!) 

                                                                                    Johooooeh, jag har visst byxor på mig!! ^^

8:e juni. Det slog mig nyss att det idag är 14 år sedan den där skolavslutningen i åttan då vi konsumerade stora
mängder utköpt alkohol och GICK till och från Bresse Beach, och den där flaskan Koskenkorva som vi knappt
brydde oss om att blanda ut, känner fortfarande smaken i munnen när jag äter godisar med persikosmak.
Mohaha. 14 år sedan. Då var jag just 14 år. Ja jävlar. Halva livet. 

: ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0