Akuvt.

Om jag någonsin igen skulle få för mig att vilja åka ner till akuten,
kan ni då påminna mig om den här dagen? Thank you.
Jag berättar mer imorgon för nu måste jag äta, och sen sova.
No worries!
*puss*
 


Postat av: Petra

Hoppas allt är okej! Kom att tänka på ett Björn Gustafsson-citat; Det är mest en kö... man kan inte riktigt komma in om man säger så! Det stämmer väl in på akuten.

Svar: Haha, ja men typ! Fast ärligt talat tog det inte alls lång tid att få ett rum och få ta prover, men det var EFTER proverna som jag blev liggandes / sittandes / uttråkadtilldöds i det där rummet, i sisådär 5 timmar..... bah.
Ida

2013-06-16 @ 15:28:40
Postat av: Patrik

Antar att akuten är ett sätt att visualisera vårdkön...

Hoppas allt är riktigt bra med dig idag :)

Svar: Det är lite bättre iaf, men sen är jag ju inte på jobbet heller! Vi får se hur det känns imorgon, I hope for the better... : ) Thank you!
Ida

2013-06-16 @ 16:30:40
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0