Bitterfittar.

Nej nu får den här dagen allt ordna upp sig lite. Den började inte så jättebra med magontet,
och sedan blev jag från-luften-attackerad av en jävla kaja på vägen från Bea! De är ute efter mig!
Jävla skitfåglar, idiotdjur. Kommer fan sluta gå utanför dörren snart. (alternativt, aldrig gå ut utan
luva eller stor skyddshatt) När jag kom hem var jag helt skakis och pulsen var dubbelt så hög som
vanligt. Gick ner i tvättstugan för att plocka upp min TORRA tvätt ur den TVÅ GÅNGER reparerade
torktumlaren - som inte torkat ett endaste litet UNS de senaste två månaderna - men var tvätten torr
eller!? VAR DEN DET? Nääääej, det var den inte, den var - precis som alla andra gånger - exakt lika
blöt som när man lade in den. Alltså nu blir jag så jävla less. Har redan felanmält den en gång, är det
bara jag som märkt att den inte funkar eller? Fler borde ju ringt? Och har pratat med dem och de sa att 
den blivit lagad, både en och två gånger, men näeej.. jag blir så ledsen. Jag orkar inte och jag har för
fan inte alltid tid att stå och HÄNGA UPP varenda liten strumpa, varenda liten trosa, alla sängkläder
och handdukar VARENDA gång jag tvättar! Jag ooorkar inte. Jag vet, i-landsproblem AB, I know I know,
men snart begär jag hyressänkning för att man inte kan nyttja tvättstugan som man ska. Blähh. Tired.

Gnäll gnäll. Ringde om det igen då, telefontid 9-11 typ? Mjaha. Nästa chans på måndag. Mailade istället.
Min mail ville inte maila ut. Fint. Bröt ihop lite och gick och handlade. Nu är jag hemma, mailet är sänt,
ikväll är det fest, och jag behöver någon form av mirakel för att få upp humöret nu. Får man ta sig en litet
glas rosé redan nu? Det får man va? Måste ju provsmaka för sjuttsingen.... ^^ Snart dags att hämta upp
resten av blöta tvätten! Tjohomo!
 
Bild: weheartit ♥
 

Postat av: Patrik

Trist med jobbiga dagar där inget går som det ska... Hoppas det blev bättre efter ett glas rosé eller två :)

2013-06-14 @ 17:51:17
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0