Fabulös.

Hej, jag lyssnar på Metallica, dricker kallt kaffe och är störd. 

 
Och det här är en gammal bild från systemkameran, den gick lixom att tömma i nya datorn! FABULOUS! 
 

Postat av: Patrik

Har du fått bildinsamlingen att starta när du stoppar i sladden?

Annars har jag ett litet, väldigt litet tips. Starta upp iPhoto. Klicka på iPhoto uppe till vänster i menyn. Välj inställningar... Under "allmänt" så kan du välja Anslutning av kamera öppnar: iPhoto, Bildinsamling eller inget program. Där kan du välja vad du vill ska hända när du stoppar i sladden :) Själv kör jag med iPhoto och tycker det är riktigt bra för att hålla ordning på bilderna. Det sköter sig liksom själv utan att jag behöver sitta och sortera i mappar.

2013-06-17 @ 21:51:40
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0