Ikea och sånt.



Hello, vi är på Ikea, lixom! Okej inte NU längre, men tidigare idag...

Här blev vi bjudna på bubbel och KOLLA VILKEN FIN MOSAIK, lixom. 

 
Hanna hånglade med en köksfläkt.

             

                       Hehehe... nooooo.....

Sen efter allt sängköpande till kidsen (och jag köpte två billiga små palmer och nya assnygga sängkläder) så tog vi en runda på Biltema och sen åkte vi hemåt igen. 

Fan vilket jävla stormväder det var tidigare idag förresten! Det blev jättemörkt ute och himlen öppnade sig!
Spöregn, åska och dunder, blixtar som lös upp himlen gång på gång på gång. Läskigt, tyckte jag! 
 

Postat av: Caroline

Hej hej! Undrar vart din syster har köpt sin tröja?

Svar: Hej! Visst är den snygg? Jag har en likadan! : ) Den är från H&M faktiskt... : ) <3
Ida

2013-06-09 @ 18:45:08
Postat av: Caroline

Aha, har sett fler som har sån och undrat :) Hur kan jag ha missat den? :) Tack för ditt snabba svar!

Svar: Ja den är så fin! Får alltid komplimanger när jag har min på mig! Jag vet inte om jag någonsin såg den i en katalog, de bara SMÖG ut den på hemsidan! : D Inte alls dyr heller, 179 spänn tror jag.
Ida

2013-06-09 @ 19:03:05
Postat av: Patrik

IKEA är en rätt kul affär att knalla runt i :) Skulle behöva dit någon dag jag också och handla lite saker innan dom utgår ur sortimentet.

Svar: Det HADE kanske varit lättare utan kidsen, som skrek om glass och härjade runt... hahahah ^^
Ida

2013-06-09 @ 19:40:41
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Annelie

Vi var också på Ikea idag, men köpte ingenting alls faktiskt. Helkonstigt ;-)

Svar: Åh! Synd att vi inte råkade stöta ihop... : )
Ida

2013-06-09 @ 19:46:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0