Middagsfundiluringar.

Idag har jag jobbat minsann! Javisst, det är ju tisdag, och jag jobbar ju SOM VANLIGT alla tisdagar
och onsdagar, alltid always ever.. : ) Kortmaskinen började fucka ur tio minuter innan stängning så vi fick 
skicka över våra kunder till Ica Maxi så de kunde ta ut pengar istället... störigt? Ja, störigt i-landsproblem. 
Sen gick jag och handlade utan lista. Sånt kan ju gå hursomhelst. Bananer, det var typ det enda jag visste
att jag behövde. Och mjölk. Men den första varan blippade jag redan 2 meter innanför ingången, för där
hade de Haribo-godispåsar för 5 kronor styck! Se där, se där. Tog två. Sura nappar och saltlakritsprylar.
(om du har högt blodtryck borde du inte äta saltlakrits, yada yada yada, vasaru?)  Och sen blev det helt
spontant korvbröd, och därmed korv, och så var kvällens middag planerad. Räksallad! Alltid räksallad till
korven. Mozzarella. Bara för att. Avocado. För att det är så himla bra och GOTT. Lite naturgodis, bara lite.
Och jag kom t.o.m IHÅG de två saker jag SKULLE handla! Det är ju inte alltid man gör det när man går runt
och improviserar nästan helt hejvilt. 

Imorgon jobbar jag med Madde och det är SISTA gången innan hon går på mammaledighet. BUÄHÄHÄHÄ.
Jag kommer börja gråta. Framtiden känns väldigt oviss.... Jag är så himla glad för hennes skull men så otroligt
ledsen att hon går! 

Och nu ska jag ju inte stå här och äta upp allt naturgodis istället för middag. 

(........)

Klockan 21 - alltså om en halvtimme - är det Big bang theory. Att fixa klart middagen tills dess känns ju
rätt lockande! Och då känns det som om jag äter TIDIGT, hör ni vad knäpp jag är med mina middagstider?
Det är ju inte braaa, det vet jag. Men det bara blir så. Kommer hem från jobbet vid halv 8 ungefär, om jag
inte handlar också, och då börjar jag ju aldrig med middag lixom. Fast vissa människor äter klockan FEM 
lixom. Tänk när jag får barn! HAHAHAHA, säger jag bara! ^^

Man får väl äta middag två gånger samma kväll?



Postat av: Patrik

Med två middagar så blir de ju middag och eftermiddag :)

Svar: Ja det borde det ju bli.. : )
Ida

2013-06-25 @ 23:33:35
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0