Nationaldagen / 10-år-sedan-studenten-dagen!

Igår, alltså. Först jobbade jag mellan 11 och 17. Heja arbetarsverige! Vi hade faktiskt massor av kunder.
Höll på att dö i stress, ungefär. Ville andas eller dö, hade inte tid med nåt av dem. Lunchen räckte inte
för att hitta andan igen. På't igen ba. (på bilden var det iallafall lugnt!) 



Efter jobbet blev jag bjuden på lyxshake från Max, av Bea & Per! Vi satt ute och det var niiiice... sen gick jag hem
och SOV i ungefär en timme, innan det var dags att gå över till dem och käka tacos. Omnomnom! 


Tassla ligger på mina skor... ♥

Och idag är det fredag och det verkar bli en bra dag! Solen skiner, det är varmt, jag ska strax gå iväg och agera
nåldyna för lite akupunktur-elever.. spännande! : ) Sen ikväll verkar det bli stughäng i Kolarvik. HOW NICE! : ) 
 

Postat av: Sofia

Mitt i plugg-för-tenta-förvirringen hittar jag dig i min lärobok! De har analyserat din gamla reklambild för Lunarstorm. ^^

Svar: Va? Är det sant? Oh jag vill se! TA KORT!! Hahahaha! Vad har de analyserat? ; )
Ida

2013-06-07 @ 17:34:27
URL: http://sutjeti.wordpress.com
Postat av: Sofia

Kan absolut fota sidan. :) Var mejlar jag?

Svar: Oh! Vad roligt! :) Hihii, maila till min fjortismail [email protected] ;) (lovar, haft den sedan jag gick i åttan) ; )
Ida

2013-06-08 @ 22:28:33
URL: http://sutjeti.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0