Oh this dizzy head of mine.

Igår klockan 14 var jag på Nei Jing-akademin och lånade ut mig själv till fyra elever! Vi pratade en massa,
de undersökte mig, och sen fick jag behandling. Akupunktur och moxa - som är brinnande örtpinnar som
de cirkulerar över några punkter på ryggen. Jag har fått akupunktur tidigare, för migrän när jag var 11 ungefär,
då var det nålar i pannan och på händerna. (tumgreppet, ouch!) Sen fick jag ju i höstas också, käken och
axlarna/nacken. Nu fick jag uppleva något nytt. I öronen! Det var lite läskigt men jag tycker att jag var duktig... : ) 
Fick även på en massa ställen på benen - under knät, vid knät, över knät... på magen... även några i käken
och på händerna. Vilken nåldyna va! : ) Och sen de där moxapinnarna... I totally smelled like drugs. 

Sen när jag gick hem vid 16:45 var jag helt slut. Orkade vara vaken i en timme men vid klockan 18 gick jag
och lade mig, somnade vid halv sju och sov till klockan nio! Okej inte i ett svep, men jag var så himla trött!
Trodde jag skulle sova bra inatt också men det gjorde jag dessvärre INTE. Ingen bra natt. Borde tagit piller
ändå. Lade mig klockan 23 men kunde inte somna på lite drygt två timmar. Sen vaknade jag av ett sms och
sen var det svårt att somna om igen, det tog minst en timme. Sen vaknade jag 7000 gånger. Låg kvar i sängen
i TRETTON timmar. Mår inte alls bra just nu, man ska inte ligga ner för länge... Måh.. ^^

Jaha, och jag skulle ju åkt till Stockholm över helgen men planerna bara går i kras här, det är inte alls kul
och jag har ingen lust att vänta två veckor till nästa tillfälle! Det gör mig ledsen. Eve har dock bjudit över mig
att kolla på prinsessbröllop idag, så jag kanske borde ta och komma iväg på det istället... om jag kan hålla
mig vaken/upprätt. Är så trött och yr. 

Så, hur peppar man upp sig själv och kroppen nu då? 
 

Ett par veckor gamla bilder.. ^^

 

Postat av: Patrik

Spännande med akupunktur, antar att det kommer att ge resultat också eftersom du blev helt slut. Blir väl fart på kroppen då....

Trist med planer som går i kras... två veckor är lång tid ibland.

Svar: I hope so... det här var ju bara en engånsföreteelse med tanke på att jag var deras lilla försökskanin igår.. men han som höll i det skulle göra upp ett "program" för mig som han tror skulle hjälpa mig, och jag kände mig så himla bra behandlad där så jag hoppas verkligen att jag har råd att gå där. Helt fantastiskt. Ja två veckor är lång tid som fan, vi har verkligen setts sjukt lite det här året ö.h.t så jag vill inte vänta mer..
Ida

2013-06-08 @ 19:10:31
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0