Tvätta, sola, shoppa, bada.

Idag har jag tvättat, och för första gången på två månader hann kläderna torka i torktumlaren! HURRAAA!
Fast tror dock fortfarande det är nåt rejält fel på den, eftersom torkprogrammet inte blev klart förrän efter
TRE timmar. I vanliga fall - dvs inte de senaste två månaderna - brukade det ta lite drygt en timme, en och
en halv ungefär om man hade mycket kläder i tumlaren. Det hade jag inte idag. SÅ dåligt. Men det blev 
iallafall torrt, thank God, och sådär. Medan jag hade tvättid så passade jag på att sola på balkongen.


                                                                                     Lite ryggsvett på solstolen, hahahaha!

Strax efter kl 17 så åkte jag & Elin till Erikslund och tog en liten sväng i butikerna, för att sedan runda av med
lite Donken! Äntligen fick man prova den omtalade Mocha Frappé:n som inte finns här hemma... : ) YUM!
 
 
På Ginatricot's rea köpte jag en mysig tröja och PROVADE en supersnygg klänning som jag bara sett i
alldeles för stor storlek, både i Uppsala för ett par veckor sedan, och nu. BUHU!! Finns den i 34 NÅGONSTANS?
Jag vill haaa, den är så underbart fin, med de här detaljerna i halsen/nacken. Kolla in!! T.o.m. BRÖLLOPSFIN! 

             
 
Ja ni seeeer ju vilken DRÖM den är!!! ♥ Så snälla snälla läsare, om ni skulle råka veta var det finns en sånhär
i storlek 34, eller i värsta fall 36 (den här var en 40:a och satt tyvärr som ett sjumannatält) så SÄG TILL MIG!
Tror den kostat 399:- från början men nu var den sänkt till 199,50-. Underbar! 
 
Okej, så tillbaka till det jag faktiskt lyckades få med mig hem. En tröja, som sagt, här ser ni den!
Tog en Large för att få den lite oversize. Skitmysigt tyg! 99:- på rean. 



Och ett par virkade svarta ballerinor! Har vita sedan förut, exakt likadana fast från H&M. De här svarta kommer
ifrån Skopunkten och de är uuunderbara.. mmm... : ) H&M's har blivit smalare! Så himla dumt!
 
Köpte tuschpennor på Barnens Hus för 10 spänn. Lagom... : ) 

 
Mmm, och den goda frappen.. (Frappé, vi veeet, men det är roligare att säga FRAPPE!) ^^
 
 
Och nu är klockan 23:15 och jag ska BADA SKUMBAD - och oj nu smällde någon nånting, kanske skjuter de
uppe vid S1 fast det verkar lite sent? - och sen måste jag fixa matlåda och sen blir det att hoppa ner i sängen!
Fasen vad klockan går fort!
 

Postat av: Eve

Men hallå, de där ballerinorna har ju jag spanat in! Malin hade såna. Helt underbara!

Svar: Jaaa de är jättesköna!! Har haft mina i några år, de hade gjort sitt så förra året köpte jag ett nytt par vita men hann inte använda dem eftersom det aldrig var varmt förra året. De svarta är dock skönare än de senaste vita! :D
Ida

2013-06-26 @ 19:26:49
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0