Two.

Känner mig både glad och sorgsen idag. Jag jobbade sista dagen med världens bästa kollega idag
så det känns jättetråkigt! Och sen skulle jag ha åkt till min pojkvän nu efter jobbet, 19:55, men han har
blivit så pass sjuk att vi kan inte ses.... åh, det är så HIMLA TRÅKIGT! : (  Vill ta hand om honom men
det är inte bra med smittorisk just nu. Får hålla alla tummar jag har, att han kan komma hit nästa helg
som planerat. Då ska vi ha sommarfest med showgruppen, plus att Maja ska ha 7-årskalas med
pirat-tema som jag ser fram emot massor! Maskerad är GREJEN!! : )

Men annars har det varit en ganska bra dag, jag mår rätt bra även fast min puls är jättehög och ärligt talat
så minns jag inte om jag tog blodtrycksmedicinen imorse eller inte... vill ju inte råka ta dubbelt! Har varit lite
yr som vanligt men ändå överlag en bra dag. Mycket på jobbet dock... och kortmaskinen strular som FAN
så folk blir irriterade och vi missar en massa kunder. Trist.

Nu ska jag fortsätta kolla på ett mycket intressant program om de siamesiska tvillingarna Abigail & Brittany
som visas på 5:an just nu. Skithäftigt, jag är helt amazed över att det funkar att leva så, rent kroppsligt alltså!
Att de lixom är två fast samtidigt en. Kroppen är fantastisk! Livet är fantastiskt!
 
                       
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0