@ Uppsala

Imorse; 


                                                                     Läser "Hello Kitty måste dö" - i helt rätt tröja... hehehe... ^^

Ligger efter här! Och varje gång jag tänker att jag ska komma ifatt lite så har jag annat för mig som
anses viktigare. Typ laga/äta middag, duscha, sova, jobba... and so on. Idag har jag iallafall varit i Uppsala!
Var lite ledsen att missa studenterna här i stan. Tvättade mellan 8 och 12 och sedan gick jag till bussen 
vid 13 så det fanns lixom ingen tid över. Men gissa hur glad jag blev när det var studentfirande i Uppsala
också! TJOHO! Så jag har fått se iallafall. Blivit nostalgisk och luftskålat med min vattenflaska. Tjoho igen!
Det var underbart väder också, så himla skönt! Lite varmt där ett tag i mina svarta tights med lackdetaljer, 
och svart tröja... hehe. Klockan 14:30 hade jag återbesök hos bettfysiologen för att kolla så att bettskenan
fungerar/sitter som den ska. And it does. Blev bara lite småjusteringar. Och sen ut i solen till studenterna igen.
 
 
Passade även på att ta en liten sväng på stan, vilket resulterade i en ny bikiniöverdel (Den på H&M som jag ska
köpa fanns inte kvar alls, får försöka i Stockholm i helgen! Jag ska fan ha den! ^^), ett linne och ett par nya
ballerinaskor. Det behövde jag verkligen! Det blev ungefär 200 spänn sammanlagt så det kändes ju helt okej,
lika mycket som bussresorna. HAHA. Usch vad dyrt det är. Tandläkarbesöket var iallafall gratis.... ^^

Söt klänning @ H&M, 149 spänn. Men köpte inte! : P 

Oh well. Nu ska jag bada, sen ska jag sova. Imorgon är det jobb! HEJA SVERIGE, osv. 
Motivationen inför alla dessa röda dagar.... nä, just det... 
Puss & godnatt på er!
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vilken söt klänning

Svar: Ja det var den verkligen : )
Ida

2013-06-06 @ 12:11:44
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Jenniejo

På nätet fanns bikinin i fler färger och många strl i förrgår då jag beställde!

Svar: Ja! den finns på nätet, jag vill iaf ha den bruna.. har en värdecheck på 50:- i plånboken som jag gärna hade använt på den men nu känns det som att det kanke är värt att ta den från nätet innan den tar sut :) Tack för påminnelsen ;)
Ida

2013-06-08 @ 19:01:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0