7:15, beep beep.

Ville bara visa att jag är vaken.
Det är inte många inlägg i den här bloggen som är författade vid den här tiden.
Det är ju nästan mer troligt att jag inte gått och lagt mig vid denna tiden,
än att jag har gått upp för att börja dagen.... Så jag var tvungen att bevisa! : ) 

Hahahahahagäspgäsphahasnark. 


Postat av: Patrik

Imponerad :) Så tidigt var inte ens jag vaken... Håller alla tummar att alla går bra för dig idag.

Svar: Att jag var vaken var kanske en överdrift... hahaha! Men jodå. Jag är dock JÄTTETRÖTT nu, är hemma och tvättar, ska nog ta mig en liten tupplur sen... jättetrött i kroppen och i huvudet.. TACK! Vet inte hur det gick, får se om en vecka på provsvaren.. ^^
Ida

2013-03-18 @ 11:13:28
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Joanna

Är du fortfarande tillsammans med Niklas? :)
Det är sällan jag ser inlägg angående honom :/

Hoppas allt är bra med dig!
Puss

Svar: Jadå, vi är fortfarande tillsammans. Jag håller vårt privatliv utanför bloggen eftersom han är en offentlig person. Tyvärr! Det är inte lätt men det är bäst så! Tack, hoppas allt är bra med dig också! Puss & kram! : )
Ida

2013-03-18 @ 13:34:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0