Baila baila! ♪ ♫

Herrejösses vilken dag det blev igår, hörrni! Och den gick verkligen i dansens tecken.
Först - övningsdag inför showen/konserten i april. 9:30 började vi, och var klara ungefär 16:30.
Då hade vi fått många nya koreografier och man var slut i både kropp och huvud. (Vi hade även
varit ute på stan och satt upp affischer och lämnat flyers lite överallt, på folks bilar etc.) Åkte hem,
lade mig på sängen en snabbis med Bella och hade såååå gääärna velat somna! Men det var
dags för dusch och kläder och bättra på sminket lite, för att sen sticka på 25-årsfest för Mia


                         

And what about the party?
Sammanfattat var det en jätterolig kväll med god smörgåstårta, en massa Mojito, LITE tequila,
massor med sång (ja, har man en halv jävla kör där, så blir det ju lätt så!), och massor med
dans, ostbågar överallt, och klotter i gästboken, samt på folks armar och händer. (light-tattoo)
Idag har jag dansvärk i hela kroppen, fötterna är ömma, jag är LITE bakis (vekling!) men himla
glad och nöjd med gårdagen! Hoppas Mia fått städhjälp idag och att hon hinner njuta av solen på
sin födelsedag! Tjohoooo! ♥ ♥ ♥ 


Om några timmar kommer min fina kille hit, så jag måste börja styra upp lite här... den där 
dammsugaren har jag förträngt lite på sistone... ^^ 
 


Postat av: Eve

Kom gärna och hälsa på om ni lovebirds är på stan! <3

2013-03-03 @ 19:48:36
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Ronja - svartvit poesi, teckenspråk och humor

Men herregud vad pinsamt att jag stavar fel på min själ (reggae) jeezuz! Tack! Och tack för alla de andra kommentarerna.:) Är du bara ordpolis eller lyssnar du reggae också?

2013-03-04 @ 16:31:17
URL: http://ovitaskor.blogg.se
Postat av: Ronja - svartvit poesi, teckenspråk och humor

Haha jag som själv är lite av en ordpolis, därför det blev extrajobbigt haha. Vi åt endast en tyvärr (även om jag hade lyckats med några till^^) men sanningen är den att mamma ska baka så hon behövde några stycken :P

Svar: Hahaha, åh ja, det är ju pinsamt som fan när man brukar ha sån stenkoll ; )
Åh, vad var det för smarrigt mega-bak?
Ida

2013-03-05 @ 17:32:24
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0