Buuuuurn!

Tack alla fina ni, för era stöttande kommentarer på gårdagens inlägg! Det värmer mitt hjärta! ♥
Ni får mig att bli ännu mer stolt över mig själv och det är en härlig känsla... : ) 

Det blir en kortis ikväll, jag är så himla trött! Jobbade 10-18 och sen kom Robin och hämtade mig
vid halv 8, och Eve hade maten färdig när vi kom dit! Underbar kväll! Hemgjorda hamburgare,
Mello-final (som slutade lyckligt!), fika och massa gos! Källa var vaken länge och var på bästa humör!
Så när finalen var över och vi hade ätit massor, så blev vi verkligen helt off. Så trötta! Källa somnade
hon också, och jag fick skjuts hem igen. Tack för ikväll!! ♥

            

...och imorgon var det jobb igen, då!
*slut som människa..... lite*
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0