Frukost med Bella i inomhus-solen.

Älskar att vakna upp av att solen skiner igenom gardinerna! Katten jamar utanför sovrumsdörren
och vill bli utsläppt på balkongen, och jag glider i mina fårskinnstofflor och börjar förbereda för det
vanliga torsdags-görat. Tvättid! : ) Och sen ikväll är det vanligt torsdags-göra nummer två, dvs showträning.
Ikväll är vi i danssalen på Musikskolan så vi får dansa framför speglarna, precis som i lördags.

Och nu ska jag öppna fönstret lite här, äta sen frukost och kolla på Masterchef med Gordon.

 
...och mitt i allt mitt positiva skriv så stängde datorn av sig så jag inte hann posta inlägget. 
Bara för att ta ner mig på jorden lite. Men nu så!! : ) 
 
 

Postat av: Annika

Söt katt :)

Svar: Tack! Eller ja, hur jag nu kan tacka p.g.a hennes utseende. Haha.
Ida

2013-03-08 @ 13:59:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0