Inte alltid på topp.

Men fan. Jag har en riktig ful-period känner jag.
Vet inte varför, men känner att håret är en stor bidragande faktor!
Frisyren alltså, varför känns den helt jävla fel? Och helt slitet redan undertill
fastän jag använt den i bara två veckor? Suck... tittar på mitt ansikte, mår dåligt,
känner mig ful, känner mig tjock, känner mig trött och tantig och irriterad och allt.
Inte roligt alls! Det mesta sitter väl säkert i huvudet men det är så himla svårt att
ta sig ur det tänket.

Och jag har så mycket disk. Igen. Och jag har så ont i huvudet och i axlarna och i
käken och i nacken och jag är yr och ögonen är jobbiga och JAG BORDE VERKLIGEN
GÅ TILL LÄKAREN och kolla upp mitt mående men jag har lixom inte pengar till det. Fuck.

Kul med värsta neggo-inlägget. NEJ. Jag försökte fokusera på annat roligt, och ta lite
bilder där jag kände mig lite snyggare. Det blev lite bättre. Hur ytligt lät inte det?
Men det rent kroppsliga kan jag inte göra så mycket åt just nu.

Måste äta middag.

Vill inte vara neggo. Vill vara glad.
Men det känns som att jag saknar något, väldigt mycket.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0