Onsdag / tar helg.

Åhh, så skönt! Då tar jag helg igen då! : ) Lätt värt att jobba två helger i rad för att få vara ledig två.
Oh yes. I helgen är det påsk, reeedan lixom! En hel månad tidigare än den låg för två år sedan.
Förra året minns jag inte. Jag jobbade en massa då iallafall. Nu är jag LEDIG. Halleluja. 
Och det ska firas en massa i helgen, två av mina syskonbarn har fyllt 18 respektive 20,
så det blir ett hejdundrande kalas säkert! På påskafton minsann! Och min älskling kommer hit,
och sen kanske en Bea-date på söndag med pizza och MÄN. Trevligt trevligt, I'll say. 

Klockan är snart åtta, BBT är snart slut och jag har tittat hela programmet här bortifrån,
och funderar lite på middag. Det känns jättetidigt men hallååå, klockan är åtta, det bli ju såhär
sent när man stänger butiken klockan sju lixom. Är nog lite hungrig...

Bella hälsar mjau.

Imorgon ska jag tvätta. Och sen dansa. Och sen dansa ytterligare, och sjunga. Wohey!
Start 16:30, till minst 21:30. Det ni.
 

Kolla! Påskgodis från kollegan! Mmmmys! ♥

                           
 
Hoppsan, mitt internet bråkar en massa (alltid en massa, måste fan ringa, ska man verkligen behöva
betala såhär mycket om internet stänger ner sig / fastnar typ 40 gånger on dagen?) så jag har inte publicerat
ännu. Lika bra att ta gårdagens resterande bilder också då?

                                     
 
                                                             Tema 2013 lixom...  ^^

 / over and out @ 20:40.
 


Postat av: Lilly

Snygging!

Svar: Tack Lilly ♥
Ida

2013-03-29 @ 11:09:59
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Ida

Har du instagram? :)

Svar: Nooo, tyvärr inte! Men när jag fixat simkort till iPhonen jag fått låna så finns nog risken att jag skaffar det ; )
Ida

2013-04-08 @ 16:42:00
URL: http://asfaltblomma.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0