Sista februari!

Ikväll blev jag fotad på träningen, av E som ska skriva ett reportage om mig. 
Fan, jag blev lite nervös när hon kom, och jag VET ju hur ful jag är på alla bilder
där jag sjunger, så jag hoppas hon fick några bra bilder iallafall. ^^ På måndag ska
vi ses för intervju, är nervös över det också! Men ser fram emot det, också... iiihh!

(Hon ska alltså skriva om bl.a. min Trichotillomani, ni som inte läst de tidigare inläggen.)

Jag blev klar med fotoboken idag också förresten. Det känns så JÄVLA bra, jag blev faktiskt
lite rädd att jag inte skulle hinna klart. Först för att det tog så jävla lång tid att HITTA fotona
jag ville använda, men också för att sidan var jättelångsam idag! Eftersom erbjudandet om
lägre pris går ut imorgon så var det säkert övertrafikerat på sidan... Men det gick iallafall
tillslut, jag är så nöjd! Hoppas det blir bra utskrivet också, vissa foton hade visst lite sämre
kvalitet enligt deras mått, men jag ville verkligen ha med dem. Så nu blev det så.



Tre bilder som verkligen inte har nåt gemensamt. Förutom att det var JAG som stod och kladdade lite d'Errico-
flickor på reklamen, att det var JAG som köpte de där mozzarella-ostarna för 5:-/st, och att det där är JAG
som badrumsposerar i vit luvtröja. Lite så.
  

Update:
FAN. Hade jag postat inlägget några sekunder tidigare hade rubriken varit liiiiite bättre. 
Nu blev det mars. Oh yeah. KOM NU VÅREN! : ) 
  

Postat av: Patrik

Finns inte en chans att du kan bli ful på bild.... Så det blev nog en massa lyckade bilder.

Ganska bra postning av inlägget ändå att lyckas pricka rätt på alla nollor i tidsangivelsen. Precis i gränslandet mellan februari och mars.. Hoppas på riktigt fint vårväder nu :)

2013-03-01 @ 11:45:29
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0