Sol & skoj, tills...

Hade the perfect day idag, typ, förutom att de där andra shoppade en massa fina saker och jag fick titta på,
haha. Och solen sken. Och vi har fikat två gånger. Men sen blev jag sådär yr som jag alltid blir, och SVAG
så svag, och det kändes som om vänsterarmen började domna bort, lixom. Som att den inte får tillräckligt
med blod. Handlade lite med lillasyster & Viggo på Willy's, kände mig sjukt förvirrad. Har börjat känna mig
lite dum i huvudet på sistone. Svårt att komma ihåg saker, svårt att tänka rent generellt, kan inte ta några
beslut känns det som för jag orkar inte. Handla? Va? Vadå mat? Jag orkar inte. 

Kom hem, mådde ännu sämre, gick och lade mig och sov. Bortdomnade armar och ben, och ena armen känns
helt kall. Inuti. Ringde sjukhuset för att boka tid. Fick tid snabbt, på måndag morgon redan. Så det var ju jättebra.
Men jag är rädd för sjukhus så jag känner mig nervös inför det, och så är jag rädd för vad jag ska få höra, och
sådär... Uäh! Vill inte. Men vill inte må såhär. Måste fixa mat nu för jag behöver näring, men jag orkar knappt
ta tag i det. Och det är så jävla stökigt hemma så jag skulle inte för mitt LIV be någon komma hit och hjälpa 
mig med något! Faaan! Ska man behöva tänka på sånt också, "Bäst jag dammsuger ifall jag skulle råka bli
jättesjuk och hjälplös!" - näeh... men det kanske man skulle gjort... ^^ 

Men nu orkar jag ju uppenbart stå här och bitcha om det, så jag orkar nog laga mat ändå.

Okej, vad är enklast att laga? Måste ju dessutom JOBBA lördag & söndag trots att jag mår såhär, annars får
kollegan stå helt själv. Och jag kommer bli ännu mer stressad om jag ligger hemma och vet att det är mitt fel,
och så kommer jag må ännu sämre. Så det är lite "pest eller kolera" på det beslutet nu alltså. Har inte tid/råd
att vara hemma heller. Bea & jag som skulle ut och dansa ikväll!!! FAAAN, har jättedåligt samvete över det 
också!! Usch, jag vill bara krypa ner under täcket igen och glömma att jag finns... litegrann.... okej....? : / 
 

Får försöka väga upp mitt tråkiga inlägg med de här soliga bilderna från tidigare idag:

             

Sådärja, nu känns det lite bättre. Halva dagen var ju bra iallafall! ♥
 

Postat av: Malin

Tänk på dig själv i första hand och krya på dig!!

2013-03-15 @ 20:14:30
URL: http://Jobacker.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0