Weekendz, och stora lampor i olika lokaler.

Hemma igen! Trrrååååkigt.... : P Har haft en jättefin helg och idag har det varit soligt och fint
och bra gå-på-stan-väder! Har jättemånga shoppingpåsar med mig hem! Typ TRE! Kolla in
storshoppingen lixom; två rökelser (=30:-), doftljus (=19:-), stora sugrör (=29:-) och ett såntdär
shopping-list-block med magnet att ha på kylen (=15:-). WOW. Vad jag spenderat!! : P
Hehe. Plus två luncher/middagar och tågbiljetter, så de största pengarna hamnar ju faktiskt hos
SJ, tyvärr. Men men, perfekt helg, har inget att klaga över. För lite fler bilder så får ni kika in
i låsta bloggen, ni som kan och vill. 


                                  Lite galagig på Berns i lördags... lalala... 


                               Och sen bara ett litet mysigt hörn på Indiska! Mmm! 

 
 

Postat av: Sofia

Har du SJ Prio? Du som åker tåg lite då och då. :) Superbra, även om det tar lite tid att samla på sig tillräckligt. Man kan nämligen betala resor med poängen, och man kan spara poäng i typ två år utan att de försvinner. :)

Svar: Jag har samlat poäng på resor i, ja, ungefär 2 år, men numera så kan man inte ens dra kortet när man köper biljett u automaterna så det är jättekonstigt. Vet inte hur man köper biljetter med poängen, eller hur man använder dem alls.
Ida

2013-03-28 @ 19:11:30
URL: http://sutjeti.wordpress.com
Postat av: Sofia

Vill man köpa resor med poängen så loggar man in på SJs hemsida, och då kan man använda sina poäng. :)

Svar: Jag fick kontakta dem, kunde inte komma in på sidan först så fick ett konto. Vilket jag trodde jag redan hade eftersom jag hade Prio. Och fick tre HELT olika svar från olika personer på SJ på mitt mail. En skrev att jag inte alls hade några poäng eftersom jag inte hade Prio Mastercard. Då frågade jag vad det var för vits med det kortet jag hade. Fick då svar att jag hade över 8000 poäng som jag kunde använda. Tack? Så, det ska jag absolut handla resor för. Får väl iaf... två resor kanske... : )
Ida

2013-04-07 @ 20:27:31
URL: http://sutjeti.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0