Happiness.

Lycklig över fina människor, nya spännande leksaker, och minnen fångade på film.
Hoppas jag kan somna! Leendet värker i käken men det är okej! I'm so happy! : ) 

Imorgon är det torsdag och jag ska se om jag kan hitta en ettårspresent till fina lilla Källa som
fyller år på lördag! Eftersom jag sjunger på bröllopet så kommer jag på kalas på söndagen istället.
Jag & Niklas firar dessutom TVÅ OCH ETT HALVT ÅR på lördag! Oooh, vilken kalasig helg! ♥ Kärlek!

Ja, och så var det ju det vanliga torsdagsgörat imorgon också då, träffa sångfågelkompisarna,
samt träffa lite potentiella NYA sångfågelkompisar, och tillsammans med resten av styrelsen presentera
våra idéer och planer inför h.t. 2013 / v.t. 2014. Weeee! Happy happy happy! : ) 
 
Godnatt!!
 



Postat av: S.

Åh, allt det där låter ju otroligt kul! :)

2013-05-16 @ 07:48:49
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Åsa

Hjärta Hjärta <3 <3

2013-05-16 @ 08:32:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0