Hej mina små adoptivkatter!

Vissa snackar om långhelg, antar att det är såna som får ledigt idag och har klämdag imorgon!
Själv jobbade jag både idag, och kommer att jobba imorgon! Men jag brukar ju vara blessed with
långhelg varannan vecka, eller kanske lite längre arbetslös, eller vad man nu ska säga... ^^
På sistone, och ett tag framöver, kommer det att vara lite annorlunda i arbetsschemat p.g.a 
det jag varit borta under showveckorna och sen lite andra gig, och dopet och sådär, så jag har
flyttat runt tiderna lite. Men snart är allt som vanligt igen! Skulle vara skönt att få tillräckligt många
dagara lediga i rad så jag kan åka till min boyfriend... : ) 

Efter jobbet så träffade jag på Elin & Herman & Molly på, som precis hade ätit på Max! Trevligt trevligt.
Sen gick jag hem, hämtade Bea's nycklar och gick hem till henne och matade hennes katter. Och gosade
lite. Vilda är liten och kolsvart och väldigt kelig, Tassla är stor och kunglig och lite bitchig ibland, men jag fick
t.o.m lite gos av henne! Wohoo! 


                                      

Spana in våra nya fina barn-regnset på jobbet! 200:-/set. Så bra!! (strlk 86/92 - 122/128)
(...nej jag jobbar inte på provision men det känns som att man skulle vilja göra det ibland.. ^^)

Oh, nu är det ju för fasen BBT på tv! Looove! ♥ 
 

Postat av: Patrik

Fina katter :)

Provision kan vara rätt ok, lite roligare att sätta mål när man själv kan påverka resultatet. Tycker själv att det kan kännas lite trist när det inte spelar någon roll om man gör det lilla extra.

2013-05-11 @ 10:39:14
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0