Måndags-fabbe.

På Blomsterlandet med Eve & Källa idag!



Sommarvärme äntligen!! T.o.m JAG gick i linne & shorts, wooaaah... ^^



                                         "Dela en Coke med Evelina" - and she sure did!

Senare på kvällen tog jag en promenad alldeles själv, visste inte vart jag skulle gå, men det blev en
rejäl runda ändå. Härifrån, förbi Västerleden, ner mot Munkan, jag gick längs ån och idéträdgårdarna,
sen upp på stan igen och sen via Kristinagatan (så mycket fina hus!) mot Willy's och sen hem.




                         Och så köpte jag en av de smarrigaste parfymerna idag, mmm... ♥

                                    
 
Och sen blev det middag & mys på balkongen, med bl.a. grillad lax och jättegoda jordgubbar, and candle lights!

 
Och nu, efter att ha rundat av denna fabulösa måndag med ett skumbad, så är det dags att gå och lägga sig! : ) 
 

Postat av: Eve

Så jäkla skönt med såna där spontanensampromenader ju :)

2013-05-22 @ 09:19:25
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0