Me rawr.

. . . . I   w a s   b o r e d . . . . . 



MÅSTE man laga middag när man har andra saker man kan överleva kvällen på utan problem?
Typ som glass, två olika sorter dessutom... melon, jordgubbar, bananer, päron, nektariner... 
MEN det är ju så att jag behöver laga mat så jag har matlåda till morgondagens jobb JU. Suck...

Typiskt.. ^^
 
 
 
Snart dags att åka till Perukshopen igen, om de fått in min remiss. Så sugen på att testa nåt helt nytt igen!
Den här korta peruken har hållt sig jättebra så den kan jag nog använda bra länge till, inte alls sliten på samma
sätt som de långa ALLTID blir. Wonderful! Undrar vad jag ska testa härnäst... jag vill ha ALLT! : ) 
 

Postat av: S.

Nån halvlång som går ner till axlarna?

2013-05-22 @ 07:00:44
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Patrik

Du borde ragga en massa jobb som statist (typ på statist.se) Är säker på att du skulle kunna få en massa bra (och välbetalda) uppdrag. Dels för att du passar galet bra i bild, men också för att du kan förändra utseendet så mycket med alla frisyrer, så du kan passa in i alla tillfällen.

Svar: Tack!! Ja det är sant.. det med att jag kan ändra utseende.. : ) jag brukar få erbjudanden från stagepool, är medlem där men betalar inget, viket man bör göra om man ska kunna söka jobben direkt när man får mailen. Tänkte att det kanske kunde bli mer aktuellt när/om jag flyttar till Stockholm, till min kille... annars brukar jag inte ge de mailen så mycket uppmärksamhet. Statist.se har jag dock aldrig kikat på! Tack för tipset : D
Ida

2013-05-22 @ 17:18:07
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0