Onepiece.

Såhär gör jag efter jobbet idag. Och lägger mig i soffan. För det gjorde jag inte igår.
Imorgon ska jag jobba extra. Som att 4 arbetsdagar inte räckte på en vecka. Nu blir det 5!
Vadå halvtid...? Jaja, pussel pussel... Har ju inget vettigare för mig ändå. 

Trött. Still kinda sad. 
And pink.

 

Postat av: Ida

Hej Ida!
Låg i sängen med laptopen och surfade runt när jag kom på att jag saknar din blogg. Så jag sökte på "Kawrtnee" och tadaa! Där var du :D Du minns säkert inte vem jag är, men vi började ha kontakt på bilddagboken för en massa år sedan och till slut blev vi vänner på Facebook. Jag är kvar där men med ett nytt konto (var tvungen att göra ett helt nytt med ett annat namn än mitt eget, lång historia) och ja.. jag bara babblar på ops! Hoppas du har det bra och allt det där <3

Svar: Såklart kommer jag ihåg dig! Eller ja, nej det var väl inte "självklart", men jag gör det iallafall.. : ) Kul att du kikade in! Jag kommer nog inte överge bloggen i första taget.. den är en del av mig! : ) Hoppas allt är bra med dig! pussåkram!
Ida

2013-05-22 @ 21:01:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0