Playa del balkongen - RÖJ!

Nu är jag igång alltså! Jag har SLÄNGT (!!!) mattan som stod där ute, bye bye 400 kronor
men också bye bye nerkissad matta, så det kändes ju ändå lite win...! Har även burit ner
hyllorna och de där gardinprylarna till källaren, dammsugit balkongen och anpassat min
nya dörrmatta efter formen på listerna i hallen! SJUKT BRA!

                        
 
Spotify bråkar, eller rättare sagt internet skulle jag tro, så det är lite för tyst här nu! 
Undrar om jag ska gå till Rusta sen och köpa de där snygga rosa plastmattorna till balkongen.... Hmm... : ) 
Eller kanske turkosa... eller svarta.... eller..... (click and you shall find!) 

                        
                        
                        
 

Postat av: Patrik

Blev ju riktigt bra med klippta hörn på mattan så den passar utan att glipa.

Nedersta flygande mattan från Rusta gillar jag... Svart är en ok färg eller brist på färg.

Svar: Tack! Det blev superbra! Med både dörrmatta och balkongmattor! Även fast det blev de rosa och inte de svarta... ; )
Ida

2013-05-03 @ 23:53:59
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Rosa funkar ju också, iaf när man är tjej. Skulle nog vara ett hot mot min manlighet om jag började pynta mitt hem i rosa :)

Svar: Äh, inte bara tjejer som bör ha rosa, ju! : )
Ida

2013-05-06 @ 21:28:15
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

...har rosa sovrum så.... (Det var nyrenoverat med rosa tapeter när jag flyttade in)

Svar: Hihi!
Ida

2013-05-06 @ 22:28:52
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0