Rain check.

Planerna fallerade lite, skulle åkt till honom ikväll men det kom lite saker ivägen.. så nu får jag vänta till
söndag istället. Då kommer han hit! "Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge!" ^^ Hoppas dagarna
går fort... jag jobbar ändå lördag och söndag så nu får jag bara se till att göra något de här kommande två
dagarna så jag inte bara sitter hemma och längtar... ♥  Men det hade ju faktiskt inte skadat med lite sol så 
man kunde vara ute lite! TVÅ ÅR UTAN SOMMARVÄRME och utan solvitaminer, utan sommarkläder och
sommarskor. Blir knäpp!

I'm smiling today though.
: )

Nu ska jag ta hand om lite (...) disk, sen ska jag fixa mat! Ikväll: Thaisoppa (från Kelda) pimpad med tomat,
champinjoner, avokado & kräftstjärtar. YUMMIE! : ) 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0