LAN?

Sådärja, då står jag vid den gamla vanliga datorn igen! Känns som värsta LAN-partyt här! I'll show you!


On the left we have the old one... on the right we have the new one... 
Haha, blogg.se på den ena och facebook på den andra, precis som det ska vara!! ^^

Jag tänkte ju ladda upp lite bilder från Jonas & Helenas bröllop igår, så det var lika bra att göra det ordentligt
på en gång, bilderna hamnar i rätt mapp, och, ja... fan jag måste ta tag i det här nu, om jag ska kunna "flytta"
på riktigt! Spännande! Läskigt! Snyggt! Oja.. : ) 

Bla bla bla, bröllopet ska få ett eget inlägg, be prepared! Snart kommer det! : ) *börjar på en gång*
 
 

Postat av: Patrik

Blir lite avis... vill också ha en iMac :) Hoppas du blir riktigt nöjd med den!

2013-05-22 @ 17:22:44
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0