16 days!!

Mnåh! Har fortfarande inte fixat nåt att käka... klockan är över två... yeah yeah... ^^

 
ANYWHORE! 

16 dagar har jag nu stått emot impulserna att vilja plocka bort något hår. I'M SO PROUD!
Det har börjat bli lite jobbigt, för nu är det längre och jag når det med fingrarna,
vilket såklart är både bra och dåligt, så jag måste måste måste vara stark nu!!

Kolla vilken skillnad det blivit! From this (8/11);



To this (28/11); 

 
Fyra dagar tog det, från det att jag rakade bort det, tills jag kunde börja räkna på spegeln.
Var inte tillräckligt stark att börja på en gång. Men 16 dagar nu! Så jävla bra! 
  

(Kolla den mörka fläcken som blir i mitten lite åt höger i min mobilkamera, INTE OKEJ! Måste byta nu..)

 

Postat av: Maria

Vad duktig du är!!! You go!

Svar: Tack! : )
Ida

2013-11-29 @ 11:26:06
URL: http://granntanten.wordpress.com/
Postat av: Lelou

yeah you go Ida!!

Svar: : )
Ida

2013-11-29 @ 16:33:41
Postat av: S.

Fan vad bra Ida! Fortsätt kämpa <3

Svar: Tack Tulan! <3
Ida

2013-11-29 @ 17:55:32
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0