Cons.

Förutom att det hjälper mig att kämpa emot Trichotillomanin
- som den lilla detaljen DET är ^^ -
så finns det ju ett par grejer som är positivt med att ha såhär pyttelite hår:

♦ Tvätta håret = går mycket fort.
♦ Behöver inte sätta upp håret under peruken längre.
♦ Not so much hair in the sink...

...eh, och så var det fler grejer jag tänkte på igår men nu minns jag inte ens.
Så viktigt var det! Haha! Jaja. The main reason är ju iallafall att jag inte ska hålla på och pilla.
Jag gjorde det lite igår, med pincett, åh, det är svårt, det känns ju så... bra. Fast dåligt.
Ni vet, det är ju ett tvång. Jag vill inte, men jag vill, ändå. Nu kan jag iallafall inte pilla omedvetet,
så det är det andra, framför spegeln, som jag får tillfälle att jobba med nu. Eller emot, rättare sagt. 

Ska fixa de där inspirationsbilderna. Tror det kommer hjälpa sjukt mycket. Iiiihh! Får inte skjuta upp detta!

Jag har tagit sömnpiller och ska bege mig mot sängen, tröttman har inte slagit till än men jag har lite saker 
som jag kan läsa, har en tjoooock biografi om Freddie Mercury som jag lånat och inte ens BÖRJAT på än,
kanske dags att kasta sig in i den! 
 
                  
 

Postat av: S.

Vad starkt och bra gjort att raka dig! :) Hoppas det bara blir bättre nu!

Svar: Tack! <3 Ja det är mycket fight mot mig själv och mina vanor och tvång, vi får se, att bara raka av det hjälper ju inte så jättelångt! Önskar att det andra kom automatiskt också ; ) <3
Ida

2013-11-10 @ 12:41:18
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Ph

• Inget hår i ansiktet när du sover ;)
• Inget hår i maten när du lagar/äter mat
• Inget hår som kan fastna i blixtlås
• Inget hår som blir frissigt pga fukt
• Inget hår som blir statiskt
• Inget hår som kräver massa produkter
• Det går snabbt att torka efter dusch
• Det kräver minimalt med schampoo/balsam
• Det är enkelt och billigt att snagga själv
• Du behöver inte tänka på frisyren

<3

Svar: Gull! : ) Ja precis så.. : ) <3
Ida

2013-11-10 @ 17:08:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0