Frusen på jobbet & peppad på Facebook!

En lördagsjobbar-Ida som fruuusit! Burr. Under den här stickade långa tröjan med stor krage,
så hade jag ett långt linne, och en långärmad lång topp, och ÖVER den stickadelångatröjanmedstorkrage
så hade jag en fleecetröja. Måh. Och vantar, nu har jag börjat med det också. Med avklippta fingrar.
På vintern står jag med tumvantar på mig som jag får ta av när det kommer en kund och ska betala. 
Snart dags för det igen. Ytterdörren ligger precis bredvid kassan, där vi står, och den är lixom lite sne
så det är en stor glipa där det kommer in en massa kalluft!! Så var det inte förut.
De har försökt laga det, men.....? Alltså HUR SVÅRT KAN DET VARA?!
*fryser ihjäl trots att det inte ens är minusgrader än*

                        

Lite fler bilder från igår;

                                     
             
 
Haha, drog på mig den där sportbh:n imorse, som jag hade igår när vi trimmade ner håret, AJ AJ AJ!
Det var inte bra! Kändes som att ha en liten liten igelkottsflock smygandes innanför tröjan. Den åkte av igen.

Och nuuu... är klockan snart 21... och jag har fått massor massor av fina ord och stöd och pepp och kärlek på
Facebook efter mitt frisyrbyte, jag är så glad och rörd av det! : D Makes me wanna fight even harder.
Något jag skulle vilja, är att ha lite peppande bilder uppsatta i badrummet, typ runt spegeln och sådär.
Där jag lixom kan råka "trilla dit" igen. Det är ju så jävla lätt hänt, och jag ÄR inte alltid stark. Har inte varit
stark alls på länge. Jag har dock ingen skrivare! Skulle faktiskt vilja ha en! Ibland iallafall... får ta och fixa en
mapp med lite inspirationsbilder (på HÅR såklart!! ^^) som kan hjälpa mig i min kamp! Som jag kan se, jämt. ♥
 

Postat av: Lilly

Vad jobbar du med?

Svar: Klädbutik....
Ida

2013-11-09 @ 21:45:39
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag har också Lördagsjobbat lite i en butik :) Kul att prova på det också…

Du är riktigt snygg även i så kort hår, sen har du ju möjligheten att byta… Men håller naturligtvis alla tummar för att du ska besegra det där Triklosvårtatstava så du kan få ha ditt alldeles egna fina hår. Vet att du kan, bara rätt "tillfälle" (rätt ord?) infinner sig. Gäller ju bara att inte ge upp så vinner man förr eller lite senare.

2013-11-09 @ 22:29:22
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Ah det visste jag ju. xD Trodde bara du var på något annat jobb helt plötsligt som t.ex loppis eftersom att det var kallt. lät som att du jobbade ute,men nog bara jag som missuppfattade det hela. :)

Svar: Ja det KÄNNS onekligen så ibland.. burr!!
Ida

2013-11-10 @ 10:03:05
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Då måste det vara kallt ja. :o

Svar: Mhm!!
Ida

2013-11-10 @ 22:09:24
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0