Gör nåt, bara!

Klockan är 23. Har fortfarande inte ätit middag.
Borde rita vidare på den där beställningen.
I vilken ordning?
UH, jobbigt att välja... Gör istället inget av dem.
Bra? Nja.

Jobbade 11-19 och sen var det dansträning efter det. JÄTTEKUL och JÄTTEBRA koreografi!
Hade ont som fasen i axlarna och nacken redan innan vi började och nu är det... inte bättre!
Min vänsterarm är typ halvdöd, vi får se hur den mår imorgon! Man vill ju gärna säga att det är
värt det när man haft så kul! : ) Hehe, och så showträning imorgon med ännu mer dans.... ^^

Fan jag borde väl rita lite. Eller äta lite. Alltså, båda. Rita först? Ska typ gräva i en massa kyckling
så det är väl lika bra att rita först.... skulle fan självdö om jag råkade få nån fläck eller nåt på teckningen,
så jävla många timmar som man lägger ner på det! På teckningen är det ett PAR, även det är lite tricky,
nu gäller det att person TVÅ blir lika bra som person ETT så vi behåller helhetsintrycket "snygg teckning".

Yikes.

Jag är jävligt självkritisk, jääävligt mycket faktiskt, men jag är också glad över min förmåga att faktiskt kunna
teckna, och att få beställnigar, vilket förtroende det är! Det gör mig sjukt glad. Bara så ni vet. Man kan ju inte
bara gnälla. (Även om det är allra enklast, och ofta mest behövligt.) ^^
 

Fram med pappret, pennor, sudd, vässare och bästa stompfarna!  ♥ Och en extra lampa.
Alltså ljuset här är SÄMST. Även med den lampan. Om jag flyttar till större lägenhet nångång ska jag
fan ha ett arbetsrum där jag kan RITA!!! : ) (not like this, ståendes vid barbord i halvmörkret)
 
Aaaaand walk away.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0