Hot night.

HOHO, träningsvärk! Sedan igår. Och ikväll!! Redan. Imorgon bitti kommer det kännas AWESOME! 
Träningen ikväll var sjukt bra, vi fick två nya koreografier, den ena grymmare än den andra!!
Ser så mycket fram emot våren, yaaaaay!! SÅ JÄVLA HOT HOT HOT! 

Önskelista (vet att jag sagt det förr!):
En böjlig rygg
Ett hår som sitter fast
KONDITION
och sådär

Tack på förhand, kära tomten. 



Fan jag skulle rita också. Eller var jag klar? Nu orkar jag inte, klockan är fan tjugo över tolv. 
Den ska nog bara signeras. Jag är så glad över den och jag HOPPAS att de som beställt den också kommer
att tycka att den är fin. Och paret som avbildats, såklart... Jätteläskigt ju!

Middag nu då? ALLTSÅ MINA RUTINER = ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0