Inte riktigt tillräckligt.

Vad jag ätit hittills på 48 timmar:

En bulle i pausen på RENT. 
En macka, ägg & bacon ("frukost" igår fast klockan 17 ca).
En mandarin.
Två rostade mackor och en halv apelsin (frukost idag klockan 14:30).

And that's it. 
Ja och så dricka då; lite té, en halv Cola, och typ fyra drinkar på Patricia i lördags kväll? 
Och Resorb. Lite vatten också faktiskt! Wohey. Jag är ju verkligen SÅ JÄVLA SNÄLL emot min kropp.

Jag är faktiskt lite hungrig men nu vet jag inte hur jag ska göra med det eftersom jag väntar på att sticka
iväg och träffa familjen. Får väl se till att få i mig något sen, när vi ses. Säkert mer socker. YEZZZ. 

 

Postat av: J

Har ingen aning om hur jag lyckades hamna här men av någon anledning så fastnade jag ett tag och ville bara säga:
Du löser det här! Jag hoppas verkligen det för det är så synd när en fin tjej/dam/kvinna/dufattargrejen ska behöva gå igenom något sånt här.
Har förstått att du kämpat länge men ge inte upp!

Ta hand om dig :)

Svar: Wow, tack snälla för ditt inlägg! <3 Vad kul att du hittade in, du får stanna så länge du vill.. : ) Ta hand om dig också!
Ida

2013-11-04 @ 21:47:47
Postat av: kaffehörnan

Nu är det din tur att synas hos mig
45 min typ

kram

Svar: : ) Wohoo, kramis!
Ida

2013-11-04 @ 21:59:38
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0