It's so fluffy I'm gonna die!

Jag har ingen lust. Jag vill inte. Men det är lite sent att frånvaroanmäla sig nu va?
Jag får göra det imorgon på plats istället. Säga att det inte passar sig mer, framöver.
Ja, hos sjukgymnasten alltså. Akupunkturen fortsätter jag gärna med, men jag behöver lite
annan behandling än den jag får nu....

Imorgon kväll är det sång & dans som gäller. Jag ser alltid mer fram emot dansen nu, än sången.
Jäkla stämbanden. Tre och ett halvt år utan min vanliga sångröst. Need to go see awesome doctor.




Klockan är mer än den borde vara. Och någon dag är det dags att sy ögon på vänstervanten. Lixom.

 
GÅ OCH LÄGG DIG!!
   

Postat av: kaffehörnan

Hej bara kära jag här

Du anmälde dig i min sista Dagens Stjärna, de är jag glad för.

Nu har jag gjort ett stort jobb form av kollage

Kika gärna in och se hur min plan var och blev

2013-11-07 @ 00:47:51
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

hur lång är du? :D

Svar: 164 cm!
Ida

2013-11-07 @ 12:30:10
Postat av: Madeleine

va söt du är!

2013-11-07 @ 15:27:31
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0