Rutinernas drottning.

From yesterday.... 


 
...och nu borde jag verkligen fixa middag. Klockan är ju för fan 23:20... SÅ JÄVLA DÅLIGT AV MIG!
Jag tar inte hand om mig själv! Har jobbat hela dagen och både ätit och druckit dåligt PLUS danstränat
på kvällen! Och så äter jag inte. Skäms skäms skäms. Ska bara koka lite nya glasnudlar, har rester.
Vilken jävla tur. Asgod thaimat är det dessutom, som jag lagade igår. Det borde vara Big bang theory nu...
 

Postat av: Linna

jag är med rätt halvkass på det där med rutiner. fattar inte hur folk gör. ibland är det skönt att inte följa men känner mig så himla efter när andra i vår ålder ha så vuxna liv och en annan bara : tja käkade chips till middag ;D

Svar: Ja men då kan ju du & jag vara såhär då, så tar vi det där andra sen..... ; )
Ida

2013-11-07 @ 07:37:47
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Madeleine

woaah coolt smink!

Svar: Åh tack! : D Gick lite crazy med eyelinern och testade att göra en mask ; )
Ida

2013-11-07 @ 17:01:14
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0