29-års-gnäll.

De sjöng för mig idag under övningen, mina fina sångfågelkompisar. ♥ I love you! 
Det känns ändå inte något speciellt inför imorgon. Något bra, alltså. För jag känner en stress.
En sorg, också. Man brukar ju ändå på något sätt se fram emot den där födelsedagen, få känna
sig lite speciell, yada yada. Men så hade jag lixom INGET inplanerat imorgon. För jag har inte brytt
mig så värst mycket. Och så har jag ingen kärlek längre. Sånt är ju jättejobbigt att tänka på.
Första födelsedagen på, oj, många år, nästan 10 år, som jag inte har någon pojkvän att "dela" den med. 
Då blir man lite ledsen och djup. Ja, det blir man. 

För neeej, jag känner mig absolut inte "gammal". Jag är ju hur liten och töntig som helst.
Men jag är väl kanske inte riktigt där man borde vara...? Eller? Kanske inte ska skriva "man" när jag egentligen
menar "jag". JAG borde inte vara här. Inte efter hur de senaste åren har sett ut. Vad hände med livet?
Jag vill inte vakna ensam imorgon. Jag gör ju alltid det. Tobbe lämnade mig strax innan min födelsedag 2004,
iofs kom han över den kvällen när jag fyllde år, då fyllde jag 20, men det var jobbigt, det var inte bra... 
Och sen hade jag det där Enköping-Lund-distansförhållandet i många år. Men vi firade några födelsedagar ihop 
ändå. Och Niklas var ju på turné nästan varje oktober.. fast 2011 var vi tillsammans på min födelsedag iallafall.
Då fick jag ju min tatuering! : ) Så.. hmm, jag har ju varit ensam en del TROTS pojkvänner...
But now..... nothing. Ursäkta deppman. Vill ju inte gnälla, men jag känner såhär just nu.

"Det var inte såhär det skulle vara", upprepar jag gång på gång. Äh, sluta nu, Ida.

Ikväll styrde Eve upp så vi kan käka födelsedagslunch imorgon, planen är att vi går till nya Kök & Bar (KB)
och lunchar där på deras buffé som ska vara bra! Mia ska med också och jag hoppas fler kan ansluta sig.
Fan vad bra. Då har jag en anledning att vakna imorgon också.... : ) ♥ Yaaay!

Är ledig hela helgen, jobbar inte förrän på tisdag. Så jag borde ju ha planerat in en MASSA festligheter!?
But noooo, I have not, sånt är jag inte bra på. Vi får se vad som händer. Borde väl DISKA min sista kväll
som den fräscha 28-åring jag är, så jag kanske kan ta hit någon om jag vill. Om inte annat är jag bjuden på
fest hos Lina på lördag, hon fyller också år imorgon! ♥ 

BUÄH, det är första födelsedagen på jättelänge utan KATT OCKSÅ!! Fan. Buähää. Lilla Bella.


YEAH YEAH.
Ett litet kollage från Bilddagboken som jag gjorde förra året och fyllde på med bild (och ett helt nytt typsnitt!).
Uj uj uj... tur att man inte blir fulare iallafall.... : ) 

           
 
Jaja. Diska nu då? Puss & godnatt.
  
             
 

Postat av: Lilly

Vet precis hur de är med den biten "Det var ju inte såhär det skulle bli!". Alltså åååååh jag vill fan skita i Liams första jul t.o.m bara för att få slippa sen den jävla snoppen.(Stefan då). Men nej min svärmor tycker att jag ska fira jul med dom ändå. Vet inte än hur jag ska göra med det ens...Fan tusen saker att fixa här och i nuläget kommer jag ingen vart. :(

2013-10-18 @ 01:12:10
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas din födelsedag blir bra ändå utan ångest och pojkvän <3

Svar: Tack min lilla Tula :) <3
Ida

2013-10-18 @ 07:49:34
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Patrik

Stort grattis på din födelsedag! Hoppas den blir så fantastiskt den kan, trots att omständigheterna inte är som du önskat.

Svar: Tack Patrik : ) kraaam!
Ida

2013-10-18 @ 08:31:08
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Helen

Grattis på födelsedagen! :) Kram

Svar: Tack! : ) kramis!
Ida

2013-10-18 @ 19:10:23
Postat av: Linna

Hoppas du hade det bra ida. Jag känner med så ibland. vad gör jag .. jag sitter på en kontor, inte pluggat, glor på massa tvserier och umgås med vänner och en kille. men alla andra gifter sig, skaffar barn osv och aldrig nånsin är det liksom de där vuxna sakerna som händer mig. jag är nog ganska liten och barnslig jag med- känns som jag stannat liksom? på nåt sätt? på växten? i huvudet? alla andra i min ålder är så ... annorlunda. men jaja. vad ska man göra.. ;) kram

2013-10-21 @ 09:04:05
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0