Compleanno di 29 anni con la famiglia!

Tur att jag köpte en till liter mjölk! Så känner jag lite spontant! : ) 

Familjen har åkt hem och jag är ensam kvar. Vad tomt det blev. Tur att man har Solsidan att se
fram emot om ett par timmar. Alarmet är på så jag inte missar! Och oj vad mycket fika det är kvar,
jag som var rädd att det inte skulle räcka... Det ligger fortfarande en påse kanebullar i frysen som jag
inte ens behövde plocka fram. Åsa tog med sig sina fantastiska vaniljbullar! Och jag hade köpt Ballerina
Kladdkaka, sånadär goda citron-bite-size-cakes, och Rosa Bandet-dammsugare. Plus godis och plus
osthjärtan! Och Hanna lånade ut sin kaffebryggare - lovely - och stora termos. Den fylldes på hela tiden
men nu är den full trots att alla åkt hem. Haha! Så jag har att dricka ikväll.....


Maxat firande! 



Elin fixade provisorisk barnsele med hjälp av sin sjal... ^^



Hanna, Leo, Viggo, Elin, Herman, Maja, Molly, Åsa, Håkan, Linette, Hugo & Jesper var det som kom!
Molly lekte med Tiger & Tiger så jag plockade fram ett par tigeröron till henne... och girafföron till mig! ^^

 
Jag fick pengar, två fina burkar & världens bästa lösfransar! Mmmm, jag som verkligen behövde påfyllning! : ) 
Och så alla goda vaniljbullarna från Åsa förstås, och lite fin-godis.. : ) Kidsen har ritat en massa fina teckningar
också, det var en riktig målarverkstad här! Puss på er, och tack för att ni kom! ♥
 
 
Pink edition.
 

Postat av: Lajl

Vilken myssöndag <3

2013-10-20 @ 18:50:48
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Åsa

Puss kram Världens Bästaste Ida !
SÅ mycket folk på Så liten plats,
kan bara betyda STORA hjärtan !!
<3 <3

Svar: <3 <3 love love!!
Ida

2013-10-20 @ 19:27:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0