Dansa dansa dansa!

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN har vi börjat med koreografier med Återsken! Showen ligger ett halvår bort
men nu är vi igång, och det känns fantastiskt! Två stycken fick vi, och de var jättebra båda två!
De som missade träningen ikväll MISSADE VERKLIGEN NÅGOT. Uj uj uj. I'm so happyyyy!

Fast jag har massa ont i käken också, mindre bra, gnäll gnäll.
Om man skulle ta och fixa sig lite middag? Har ätit två rostade mackor idag, té, kaffe, en rosa dammsugare,
en vaniljbulle, en halv banan, choklad, en risifrutti.... ehh, bra med socker här alltså... ^^

 
Och så OFTA som jag dansar loss i mitt kök så kan ni väl haja att jag gillar den här låten från Ikeas söta reklam?

 

 Äntligen på Spotify : ) 
 
 

Update 23:34 - Jag hade nyss sönder min (pappers-)taklampa i vardagsrummet.
Dancing to that song. Hehe. 
 

Postat av: Tess

Det är riktigt avkopplande normalt sätt, men för tillfället har jag så mycket att producera att det inte är lika mysigt ;) Men det är samtidigt kul att ha mycket på gång! Tusen tack för kommentaren fina du! Kram

2013-10-25 @ 13:43:28
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: johanna

åååh älska den låten!

Svar: Me tooo, den är så skön! Loopade den hundra gånger på spotify den kvällen, typ : D
Ida

2013-10-27 @ 12:18:11
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0