Jag tänker ändå sjunga ikväll.

Åttonde dagen i rad då jag vaknar med denna hemska huvudvärk. Somnar i sällskap av den,
vaknar i sällskap av den, försöker hålla den på avstånd med hjälp av tabletter på dagarna,
som funkar till en viss del, men sen är den där igen. Dags att söka läkarvård, typ... FUCK. 

                       

Lillasyster är en darling och ska hjälpa mig att byta mottagning, och skriva in mig på hennes istället.
Den ligger närmre än den jag har nu, och är lättare att få tid på. Plus att den inom kort kommer flytta
ännu närmre mig, så det är ju win-win här! Fast får ju iofs kanske inte tid förrän på måndag, tidigast, ändå.
Så jag får väl hålla ut med värk & feber i fyra dagar till.... överlev nu, för fan. 

 
Jag skrev om de här förresten, häromdan! Jag laddade upp med några fler. Och återigen, INTE som diet,
utan för att få i mig lite EXTRA eftersom jag inte får i mig det jag behöver, uppenbarligen... står just nu och
suger i mig en latte, ni ser väl vilka som är mina favvisar? : ) (3 för 39:- på Ica Maxi just nu)
 
 

Förresten, hjälp till att samla in pengar till min storasysters Rosa Bandet-fond, som kommer att skänkas till
Cancerfonden efter Oktober månad. Själv sms:ade jag enkelt in 50 kronor alldeles nyss. Klicka på bilden!

 
 

Postat av: Lilly

Synd att man inte har råd att gå på sån smoothiediet,annars hade jag nog lyckats bli av med min gravidmage fortare. ;/

Svar: Ja de kostar ju en del.. jag dricker dem PLUS äter så för mig är det ingen måltidsersättning, mer som mellis. I need more! Uäh. ^^ Har köpt 9 stycken nu! De är jättegoda... Du kommer bli av med din mage, du hade ju en smashing body innan så tror inte det är något problem gumman <3
Ida

2013-10-03 @ 16:02:22
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: amaliaas.blogg.se - drömmande fotograf

å, krya på dig vännen <3

sv; Å tack fina!

2013-10-03 @ 20:31:35
URL: http://amaliaas.blogg.se
Postat av: johanna

Krya på dig!!

2013-10-03 @ 21:02:10
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Jag tycker det är svårare att bli av med den pga att jag har nog fått den pga tröstätning...Så detta är inte efter graviditeten för efter graviditeten så kom jag i min XLklänning och den kommer jag inte i längre. :( Sist jag hade på mig den så funderade jag på att låta sambon klippa av den på mig för jag fick verkligen inte av den. Men till slut gick det som tur var....Snyggaste klänningen jag äger! Var så stolt över mig själv när jag kom i den direkt efter förlossningen kan du tro. :D

2013-10-04 @ 08:03:04
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: S.

Det är ju bra att du ser till att få i dig extra näring! :) Hoppas du mår bättre snart.

2013-10-07 @ 13:59:05
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0