Jultokigt på Rusta.

Dagens "WTF ?"i samarbete med Rusta! Hihihi! Jag köpte faktiskt pepparkakstvålen!! Den luktade oväntat
gott och jag kände på en gång att den kommer bli MAGISK att hälla i badvattnet... omnomnom... 


De hade även en massa roligt julpynt, det fanns massor av fina (..och crazy..) grejer som jag vill köpa, även om
jag inte brukar julpynta så värst mycket. Men lite grejer att hänga upp i fönstrena på gardinstången, typ? 

Hihihi, vad sägs om julfiskar? Glittriga jävlar... : ) 

 
Jag fastnade på nåt sätt för de här stora fjädriga paljettiga papegojorna.... fågelskräcken till trots... 
 
 
Heeelt crazy, don't you agree? ^^ Annars hade de ju lite rockigare pynt också...

 
Fast det som jag hade tänkt köpa, var lite enklare snygga turkosa kulor.
Det hade varit kul med lite dödskallar dock... ^^ Men jag väntar lite med det, det är ju ett tag kvar!

Jaha, pepparkaksbad ikväll då? : ) 
Det är "lov" från dansen, TYVÄRR, men lite skönt ändå, jag är rätt seg...
 
 

Postat av: Patrik

Min "sambo" släpade hem sån där tvål tidigare i år…. fast med annan doft, torkade ut så jag trodde jag skulle spricka sönder….

Julfiskar var ju helt klart annorlunda. Lutar man dom lite blir det kanske lutfisk :) Funderar allvarligt på att julpynta lite i år jag också. Lite mer än vänligt… fixa riktig julstämning. Men, antar att jag upptäcker på julafton att det är jul igen… och julpyntet lyser med sin frånvaro.

Svar: Jag brukar vara lite likadan... förra året köpte jag iofs två ASSNYGGA julstjärnor så jag får inte köpa för mycket julfiskar! ; )
Ida

2013-10-30 @ 21:35:45
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Tigerhonan

Häftig tvål, ska testa dom :)

Svar: Nomnomnom : )
Ida

2013-11-01 @ 09:48:59
URL: http://tigerhonan.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad grymma saker. kram

Svar: Jättecoola! : )
Ida

2013-11-04 @ 23:32:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0