The many faces... / hairstyles... nahh whatever.

Svettig & glad efter Street Feet som vanligt! 
Men jag kan inte sluta fundera över hur det skulle kännas med en mjuk
rygg och ett hår som inte riskerar att ramla av... Jag är lite tillbakahållen!
Ryggen kan jag ju inte göra fasligt mycket åt, men håret kanske man skulle.... bzzzzzz......

Innan träningen - efter jobbet - 3 looks in 1 minute;


Och nu ba ÅÅÅHHHHH vad skönt utan, joyjoyjoyjoy. Men awful. Jag vet. 
 

#trichotillomania
 
Sometimes
I wear a pair of these
to help me fight
the urge
to pull.

 

Postat av: R

Har följt dig ett bra tag. Du är otroligt fascinerande måste jag säga ^^

Svar: Tack, tror jag..... : )
Ida

2013-10-24 @ 05:50:26
Postat av: Sara

Massa peppkramar till dig!

Svar: Kraaam!
Ida

2013-10-24 @ 07:35:58
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Pia

Hej Ida =) Jag har hela tiden undrat hur du får dina ögonbryn så fina. Jag vill gärna veta hur du gör och om du använder penna? Tack =)

Svar: Tack så mycket Pia! : ) Ja, jag använder ögonbrynspenna från Make Up Store, världens bästa tycker jag! : ) Sen har de även en snedskuren ögonbrynspensel som man kan finlira med.
Ida

2013-10-24 @ 16:35:21
Postat av: R

På ett bra sätt dvs ^^

Svar: : ) Well that's good! <3
Ida

2013-10-24 @ 23:48:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0