And the sky was all violet.

Jebus vad trött jag är! Sov inte mycket inatt, speciellt med anledning av att jag släckte lampan 6:30 imorse!
Så det räknas ju inte som "inatt", either way. Det var ljust ute. Vaknade vid 10 och hade svårt att somna om.
Snoozade till & från till klockan 12:30 ungefär. Sen sms:ade lillasyster och frågade om jag ville följa med till
Ikea. Det ville jag såklart! Vi stack typ vid tvåtiden. Lite affärer också, lite Espresso House-fika, provade en fin
jacka på BikBok (bilden inte lika fin som verkligheten!), köpte ny matta på Ikea! UTAN KATTKISS. Coolt. Har inte
haft någon matta i vardagsrummet på några år nu... Har blivit tvungen att kasta två. Bye bye 800 spänn.

                    

Men nej, jag ska inte köpa någon jacka, jag har ju precis köpt en GRYM CAPE! Som jag ser fram emot att
använda. Lite kallare måste det bli isåfall. Idag har det varit riktigt sommarvarmt, och det är ju fan inte fy skam
när det är september... Är dock lite rädd att det ska bli som det brukar, att all kyla kommer på en gång och så
blir det genast FÖR KALLT för att använda alla snygga höstjackor, och cape:n har ju lixom inte ens några ärmar,
risk för frys!! Men snart är det nog dags... så himla vacker är den. Åh, här får ni en påmminelsebild! 

                
 
Okej man såg ju inte så jättebra. Men den är grym. GRYM. Och mina ben ser ju faktiskt också ganska grymma
ut, som jag dessutom fick fin komplimang om, men de är inte såhär snygga på riktigt... Har höga klackar på
bilden och den är väl bara lyckligt vinklad, eller nåt.... ^

Jag är trött. Som sagt. Klockan har "bara" passerat 23 men jag har ju lite sömn att ta igen, så jag tror jag ska
gå och lägga mig. Läsa bok och ta det lugnt. Fundilura över livet, etcetera. 
 

You should learn how to say no!
/ Courtney
 


Men åh, varför gjorde jag såhär? Nu blev jag ju jÄTTESUGEN på att spela gitarr!! Och skriksjunga!!
Den låg ju bra som fasen förut. Nu kanske den bara fittar sig på stämbanden. Antagligen. F**K.
  
^^
 

Postat av: Mia

Men hallå, gå och lägg dig i tid /mvh nattugglan, hehe.....

Svar: Jag gjorde ju det!! Ganska... eller vänta. Jag tänkte. Var iofs vaken ett bra tag i sängen...
Ida

2013-09-10 @ 13:23:14
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Eve

Du får börja kliva upp vid 05:30 som en annna, DÅ behöver man jacka ;)

Svar: Då har jag ju nyss somnat.. .typ.... ^^
Ida

2013-09-11 @ 07:51:52
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0