Balladen om ett brustet hjärta.

...
Jag ville säga någonting, bara hålla dig kvar en minut
Och jag stod där vid kanten, igen redo att kasta mig ut
Och det finns inga andra chanser här
Fäll upp kragen och fortsätt gå
Du vet att vissa människor borde aldrig skiljas åt

Det har inte gått en dag sen du försvann
Utan att jag tänkt på dig, hur det blev, och hur det var
Det har inte gått en dag utan att vi pratar
fast det bara är jag som är här
Jag har ännu inte gått en dag


...
En dag så är vi bara en historia bland andra man minns
Jag går bland våra minnen där månader blir till år
Ibland får man plocka upp bitarna och bara fortsätta gå

Det har inte gått en dag sen du försvann
Utan att jag tänkt på dig, hur det blev, och hur det var
Det har inte gått en dag utan att vi pratar
som om du kunde ge mig svar
Jag har ännu inte gått en dag

Vissa dagar känns allt som vanligt det känns som länge sen
Men en film en sång på radion så kommer allt igen



Nej nu borde jag sova redan........ och skulle ha duschat....

 

Postat av: johanna

<3 3 <3

Svar: <3
Ida

2013-09-22 @ 14:00:35
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0