Feelings.

På fredag ska jag sjunga på en begravning. Det har jag aldrig gjort förut. Har inte velat. Inte vågat.
Det känns stort, läskigt, fantastiskt ärofyllt, lite nervöst. Det är en jämnårig tjejs pappa som gått bort.
Och jag hoppas min egen pappa tänker hålla sig vid liv så länge, så det inte blir jättejättekonstigt...
För då kan jag inte lova att jag kan genomföra det. Fast jag skulle inte ha hjärta att ställa in såklart,
jag skulle säkert göra det ändå. Men i vilket skick? Det känns som en jättestor utmaning redan nu
bara att klara av det, en lärdom för mig. Dock en erfarenhet som kan vara ganska bra att ha!
Jag har ju rätt svårt för döden, lixom... : / 

Men det blir bra. Det kommer bli bra!
På lördag sjunger jag på dop & bröllop, så då har vi klarat av alla möjliga ceremonier på bara två dagar.

♥ ♥ ♥  

Jag har jobbat idag med, jag är rätt seg och ska typ tillbringa kvällen i soffläge.
Som igår, fast jag var faktiskt ute på lite äventyr också! Ett äventyr som innebar att gå promenad 
EN HEL GÅRD BORT (^^) och låna ut lite tiaror, och hämta lite pysselgrejer som the bride to be ville
ha hjälp med inför bröllopet. Och så fick jag gosa med en jättefin katt, och en hysterisk och gullig hund.
Wohoo! : ) Sen badade jag. Här hemma alltså. Försökte kolla på en film innan men kunde inte sitta still.

Idag har jag varken lust eller ork att laga mat, tur att jag laddat upp med nudlar i skafferiet... hehe.

                         
                         
                         
 
 
Lite ledsamhetskänslor. Lite jag-har-fått-nog-känslor.
Ganska mycket jag-får-inte-vad-jag-förtjänar-känslor.

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0