Pas de Bourree

...except the love for music, and dance.....?

Dansträning ikväll igen med Isabel & Street Feet. ÅH. Underbart. Hur längesen var det man gjorde en 
piruett, lixom? Vänta, aldrig? HAHA. Nej men eh.... underbart. Vi kör lite övningar och sen håller vi på
att få en koreografi till en låt också, det är man ju van vid - att ta koreografier lixom - men det är ju enorm
skillnad på koreografin HÄR och koreografin till showerna. Det här sjunger man inte gärna till. Haha. 
Min rygg sätter gränser för mig men jag kör på! Det är så himla roligt och det känns som att det går bra?
Kanske hade tyckt annorlunda om det hade varit speglar... (vilket det antagligen blir sedan när vi får flytta
in i rätt lokal) ...jag kanske ser sjukt dum ut bland de andra! Ja, sånt kan man ju nojja över, om man vill.
Hade iallafall KORTA peruken idag och det var bättre, men fortfarande JÄVLIGT jävligt varmt... 

Trött tjej. Har varken duschat eller ätit middag, men jag borde väl göra båda, typ nu.
Så, puss & godnatt på er. Imorgon är det showträning igen... ♥

 



Postat av: johanna

åh vad kul med dans!! :)

Svar: Så himla kul! Så mycket endorfiner! OCH träningsvärk... ^^
Ida

2013-09-19 @ 08:59:02
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Du får ta hand om dig Ida!

Hahah jag är så trög. Fattade inte att man inte måste skriva sitt namn och bloggaddress när man trycker på "Skicka signerat som Lilly?"-knappen. HAHA! Jag i ett nötskal alltså. Tog mig bara hundra blogginlägg att komma på det. xD Tack så mycket för hjälpen med den där knappen alltså. Nu kommer jag aldrig mer missa några svar vilket känns härligt. :) Hur länge har den där knappen funnits nu ens?

Svar: Oj, jag vet inte, men det måste varit hela det här året, minst? ^^Ta hand om dig också!!
Ida

2013-09-19 @ 11:21:15
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hah jo jag tror också det är hela det här året.

Jag försöker men svårt när man har en sambo som är cp...

2013-09-19 @ 19:21:18
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0