Think! Think! Think!

Ibland hinner man fundera så himla mycket. Det är inte alltid så bra. Jag har alldeles för lätt att övertänka,
och kallas ju inte Parano-Ida för inget, lixom. Tänk om man bara kunde blåsa ut alla de där tankarna och all
den oron som inte hjälper en ett jävla dugg. "Back to basics", sa en människa. Jag vet inte hur, och jag vet
inte vad det skulle göra mig? Nu tänker jag för mycket igen, ser ni? Think! Think! Think!



Jaha, och medan jag poppar vidare på den här låten som ju passade UVTMÄRKT här, så ska jag försöka
sluta äta crunchy corn och istället försöka tänka på att fixa middag innan klockan blir alldeles för sent, och...
Nej jag vet inte riktigt, det blir väl TV och kanske en huvudvärkstablett, och trött är jag också, gäsp gäsp.. ^^
  
Och fr.o.m nästa vecka så tror jag alltså att jag ska kunna orka ta en dansklass också varje onsdag efter jobbet?!
Geeez, ja vi får väl allt se hur det kommer bli, så det inte blir ett bakslag och kroppen säger ifrån ännu mer.


Postat av: S.

Gud vad kul o dansa, det är något jag aldrig skulle våga ge mig på! Mer än zumba-dvd i vardagsrummet med neddragna persienner...

Svar: YAY! Också roligt : D
Ida

2013-09-09 @ 09:54:47
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0