Fight against.

I'm.... gonna.... fall... asleep....
Har inte mått bra alls idag. Har velat ligga ner hela dagen. Mått skit verkligen, magont, yrsel, illamående,
frusen, och synen är helt fucked upp även den. HAR JOBBAT. Har inte kunnat ligga ner som jag velat.
Men nu, nu ska jag lägga mig. Kanske inte för att sova för natten, men för en liten stund till att börja med.
Kommer inte att kunna hålla mig vaken. Vet inte vad det är. Iofs har jag jobbat dubbelt så mycket som
jag brukar under de senaste dagarna, det lär ju vara en bidragande faktor, känner av magkatarren igen,
är stressad, har ångest, svänger fram och tillbaka mellan glad & ledsen. Nu orkar jag ingenting. Nu vila.

Jag måste skaffa en ny katt. Jag har kattabstinens. ÅH.

 
 

Bilder:

 
                                      Goda grejor. Den här drickan är JÄVLIGT rosa! ^^
 
 
Nu är det april. Dags att plocka ner stjärnan, kanske... ^^ Hehe. Glödlampan pajade ändå ganska nyligen,
jag får väl se det som ett "tecken".... bah. HÅRET VÄXER IALLAFALL! : )
   

Postat av: Johanna

du får låna Nova lite! :) <3

Svar: Mjau ♥
Ida

2014-04-02 @ 23:04:37
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

<3

2014-04-03 @ 06:55:35
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: L

Usch för att må dåligt :/ magkatarr inget kul det... Hoppas det försvinner snabbt så att du får må bättre :)

Svar: I hope so too. : ) Hade mycket problem med det senast vi hade såhär stor show också, hoppas det inte blir lika kämpigt denna gången!!
Ida

2014-04-03 @ 23:03:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0